|
ЗАТВЕРДЖУЮ
Проректор з навчальної роботи
_____________ Т.В. Дрожжина
«___» ______________2016 р.
|
03(15)-06
РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ
з підвищення кваліфікації за
напрямом
«Директори
ЗНЗ» (стаж до
5-ти років)
Термін
навчання: 03.10 – 11.11.2016 р.
Місце
проведення: м. Харків, вул. Світла, 41, вул. Пушкінська, 24
|
Дата
|
Пара
|
Зміст
|
ПІБ викладача, посада, наукове звання, науковий ступінь
|
|||
л
|
с
|
пр
|
|
||||
Понеділок
|
03.10
|
1
|
Настановне заняття. Вхідне
діагностування
|
|
|
2
|
Астахова М.С.,
ст. викладач
|
2
|
Школа як відкрита система. Сучасні підходи до управління
соціально-педагогічними системами
|
|
2
|
|
Смирнова М.Є.,
зав. каф., к.пед н.
|
||
3
|
Компетентнісно зорієнтовані освітні
технології (компетентність, якість, моніторинг)
|
|
2
|
|
Смирнова М.Є.,
зав. каф., к.пед н.
|
||
4
|
Формування
здоров’язбережувальної компетентності учнів та вчителів
|
2
|
|
|
Волкова І.В., ст. викладач
|
||
Вівторок
|
04.10
|
1
|
Основи дистанційного
навчання
|
|
2
|
|
Хворостенко І.І., викладач
|
2
|
Створення виховної системи загальноосвітнього навчального закладу
|
2
|
|
|
Вороніна Г.Л.,
викладач
|
||
3
|
Інноваційне освітнє середовище як основа реалізації особистісно
орієнтованої освіти. Інноваційні
педагогічні технології
|
2
|
|
|
Михайленко Г.В., викладач
|
||
4
|
Документообіг
в умовах загальноосвітнього навчального закладу. Ділові папери директора школи
|
|
|
2
|
Михайленко Г.В., викладач
|
||
Середа
|
05.10
Пушк.
|
1
|
Освітній моніторинг – комплексний підхід до визначення ефективності
діяльності навчального закладу
|
|
|
2
|
Капустін І.В., викладач
|
2
|
Використання
тестових технологій у ЗНЗ. Підготовка до зовнішнього незалежного оцінювання
|
2
|
|
|
Капустін І.В., викладач
|
||
3
|
Основи фінансово-економічної діяльності керівника навчального закладу
|
2
|
|
|
Пєнцова Н.В., викладач
|
||
4
|
Основи
філософії сучасної освіти: дитиноцентричний аспект
|
2
|
|
|
Покроєва Л.Д., професор,
к.пед.н.
|
||
Четвер
|
06.10
|
1
|
Дидактичні вимоги до якісного уроку (вимоги,
типи, мета, завдання, аналіз)
|
2
|
|
|
Назарко О.І., викладач,
к.соц.н.
|
2
|
Особливості
використання програмного забезпечення загального призначення
|
|
2
|
|
Папернова Т.В.,
ст. викладач
|
||
3
|
Цифрові освітні
ресурси. Використання мережевих технологій у навчанні
|
|
2
|
|
Папернова Т.В.,
ст. викладач
|
||
4
|
Моделювання розвитку навчального закладу. Стратегічний та інноваційний
менеджмент
|
2
|
|
|
Смирнова М.Є.,
зав. каф., к.пед н.
|
||
П’ятниця
|
07.10
|
1
|
Роль
психологічної служби в організації навчально-виховного процесу в навчальному
закладі
|
|
2
|
|
Гніда Т.Б., викладач, к.пед.н.
|
2
|
Стратегічне
планування. Створення програми розвитку. Ресурсне забезпечення програми розвитку. Ризик-менеджмент
|
2
|
|
|
Смирнова М.Є.,
зав.каф., к.пед н.
|
|
Дата
|
Пара
|
Зміст
|
ПІБ викладача, посада, наукове звання, науковий ступінь
|
|||
л
|
с
|
пр
|
|
||||
Понеділок
|
07.11
|
1
|
Охорона праці та
безпека життєдіяльності в навчальних закладах
|
2
|
|
|
Астахова М.С.,
ст. викладач
|
2
|
Контрольна робота з ІКТ
|
|
|
2
2
|
Папернова Т.В.,
ст. викладач,
Костіна В.В., викладач
|
||
3
|
Функції організації і
мотивації в управлінні загальноосвітнім навчальним закладом
|
|
2
|
|
Смирнова М.Є.,
зав. каф., к.пед н.
|
||
4
|
Сучасне
нормативно-правове забезпечення освіти
|
2
|
|
|
Смирнова М.Є.,
зав.каф., к.пед н.
|
||
Вівторок
|
08.11
|
1
|
Створення системи контрольно-аналітичної
діяльності в умовах ЗНЗ (дотримання державних стандартів, навчальних планів і програм)
|
2
|
|
|
Михайленко Г.В., викладач
|
2
|
Фахова контрольна робота
|
|
|
2
|
Астахова М.С.,
ст. викладач
|
||
3
|
Культура
українського мовлення сучасного керівника
|
|
|
2
|
Ганіна Н.В., ст. викладач
|
||
4
|
Вплив
релігійних конфесій на формування світогляду школярів
|
|
2
|
|
Панков Г.Д., викладач, докт.філос.н.
|
||
Середа
|
09.11
|
1
|
Вікові
особливості дітей.
Проблеми
в навчанні та вихованні
|
2
|
|
|
Гніда Т.Б., викладач, к.пед.н.
|
2
|
Інклюзивна
освіта: проблеми та перспективи
|
|
2
|
|
Гніда Т.Б., викладач, к.пед.н.
|
||
3
|
Створення
системи професійного розвитку педагогів у системі неперервної освіти на
засадах диференціації
|
|
2
|
|
Армейська Л.В.,
доцент, к.пед.н.
|
||
4
|
Формування економічної компетентності педагогів і
учнів
|
2
|
|
|
Китиченко С.О., викладач
|
||
Четвер
|
10.11
|
1
|
Національно-патріотичне виховання.
Військово-патріотична гра «Сокіл» («Джура»): організація та проведення
|
2
|
|
|
Армейський О.С.,
викладач
|
2
|
Управлінська навчальна
практика «Створення моделі інноваційного розвитку загальноосвітнього
навчального закладу»
|
|
|
2
|
Смирнова М.Є.,
зав.каф., к.пед н.
|
||
3
|
Управлінська
навчальна практика «Створення моделі інноваційного розвитку
загальноосвітнього навчального закладу»
|
|
|
2
|
Смирнова М.Є.,
зав.каф., к.пед н.
|
||
4
|
Управлінська
навчальна практика «Створення моделі інноваційного розвитку
загальноосвітнього навчального закладу»
|
|
|
2
2
|
Смирнова М.Є.,
зав.каф., к.пед н.,
Астахова М.С.,
ст. викладач
|
||
П’ятниця
|
11.11
|
1
|
Розвиток
громадянської компетентності учасників навчально-виховного процесу
|
|
2
|
|
Дух Л.І., ст. викладач
|
2
|
Конференція з обміну досвідом
|
|
2
|
|
Астахова М.С.,
ст. викладач
|
||
Всього: 76
|
30
|
24
|
22
|
|
Куратор групи М.С. Астахова
Завідувач кафедри М.Є. Смирнова
Візи: Армейська Л.В.,
Нагорна
С.О.
Додаток до розкладу
занять
підвищення кваліфікації за напрямом
«Директори ЗНЗ» (стаж до 5-ти років)
Термін
навчання: 03.10 – 11.11.2016 р.
Дистанційне навчання 10.10.– 04.11.2016 р.
№
з\п
|
Кількість
годин
|
Зміст
|
Викладач
|
1
|
2
|
Стратегічне планування. Створення
програми розвитку. Ресурсне забезпечення програми розвитку. Ризик-менеджмент
|
Смирнова М.Є.,
зав.каф., к.пед н.
|
2
|
2
|
Створення системи контрольно-аналітичної діяльності
в умовах ЗНЗ
|
Смирнова М.Є.,
зав.каф., к.пед н.
|
3
|
2
|
Функції організації і мотивації в управлінні
загальноосвітнім навчальним закладом
|
Смирнова М.Є.,
зав.каф., к.пед н.
|
4
|
2
|
Реалізація концепції компетентнісного підходу в
управлінні ЗНЗ
|
Смирнова М.Є.,
зав.каф., к.пед н.
|
5
|
2
|
Концепція сучасного
уроку.
Особистісно-орієнтований
урок. Планування і технологія
проведення
|
Дух Л.І.
старший викладач
|
6
|
2
|
Дослідницька
компетентність керівника. Організація та проведення експерименту в умовах ЗНЗ
|
Смирнова М.Є.,
зав.каф., к.пед н.
|
7
|
2
|
Атестація педагогічних
кадрів як фактор підвищення рівня професійної компетентності педагога
|
Капустіна Н.О.,
викладач
|
8
|
2
|
Атестація та
ліцензування навчальних закладів
|
Капустіна Н.О.,
викладач
|
9
|
2
|
Інклюзивна освіта: проблеми та перспективи
|
Калініна Т.С.,
ст. викладач, к.псих.н.
|
|
03(15)-09
ЗАТВЕРДЖУЮ
Проректор з навчальної роботи
____________Т.В.Дрожжина
«_____»___________2016 р.
|
РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ
підвищення кваліфікації за
напрямом
«Заступники
директорів з виховної роботи»
(стаж роботи до 5-ти років)
Термін навчання: 26.09 – 04.11.2016 р.
Місце проведення: м. Харків, вул. Світла, 41, вул. Пушкінська, 24, музей
А.С. Макаренка.
|
Дата
|
Пара
|
Зміст
|
ПІБ викладача, посада,
наукове звання, науковий ступінь
|
|||
л
|
с
|
пр
|
|
||||
Понеділок
|
26.09
|
1
|
Настановне заняття. Вхідне діагностування
|
|
|
2
|
Астахова М.С.,
ст. викладач
|
2
|
Основи дистанційного навчання
|
|
2
|
|
Хворостенко
І.І., викладач
|
||
3
|
Виховний простір загальноосвітнього навчального
закладу як фактор розвитку та соціалізації школяра
|
2
|
|
|
Вороніна Г.Л., викладач
|
||
4
|
Розвиток громадянської компетентності учасників
НВП
|
2
|
|
|
Дух Л.І., ст. викладач
|
||
Вівторок
|
27.09
|
1
|
Особливості використання програмного забезпечення загального
призначення
|
|
2
|
|
Папернова Т.В.,
ст. викладач
|
2
|
Цифрові освітні ресурси. Використання мережевих технологій у навчанні
та вихованні
|
|
|
2
|
Папернова Т.В.,
ст. викладач
|
||
3
|
Виховна система загальноосвітнього навчального
закладу як об’єкт управління
|
2
|
|
|
Вороніна Г.Л., викладач
|
||
4
|
Сучасне
нормативно-правове забезпечення освіти
|
2
|
|
|
Губіна С.Л., ст. викладач
|
||
Середа
|
28.09
|
1
|
Психологічні основи
здійснення управлінської діяльності
заступника директора з виховної роботи. Співпраця з психологом
|
2
|
|
|
Гніда Т.Б,
викладач, к.пед. н.
|
2
|
Вікові особливості дітей.
Проблеми в навчанні та вихованні
|
|
2
|
|
Гніда Т.Б,
викладач, к.пед. н.
|
||
3
|
Школа як відкрита система. Сучасні підходи до
управління соціально-педагогічними системами
|
|
2
|
|
Смирнова М.Є.,
зав. каф., к.пед н.
|
||
4
|
Формування здоров’язбережувальної компетентності
учнів та вчителів
|
2
|
|
|
Волкова І.В., викладач
|
||
Четвер
|
29.09
|
1
|
Інклюзивна освіта: проблеми та перспективи
|
|
2
|
|
Гніда Т.Б,
викладач, к.пед. н.
|
2
|
Профілактика девіантної поведінки та
правопорушень серед учнівської молоді
|
|
|
2
|
Гніда Т.Б,
викладач, к.пед. н.,
|
||
3
|
Компетентнісно зорієнтовані освітні технології
(компетентність, якість, моніторинг)
|
|
2
|
|
Смирнова М.Є.,
зав. каф., к.пед н.
|
||
4
|
Характеристика інноваційних виховних систем
|
2
|
|
|
Вороніна Г.Л., викладач
|
||
П’ятниця
|
30.09
|
1
|
Національно-патріотичне виховання. Військово-патріотична гра «Сокіл»
(«Джура»): організація та проведення
|
2
|
|
|
Армейський О.С., викладач
|
2
|
Формування економічної компетентності педагогів і учнів
|
2
|
|
|
Китиченко С.О., викладач
|
||
3
|
Організація літнього оздоровлення в умовах ЗНЗ:
мовні табори, фінансова грамотність
|
|
2
|
|
Китиченко С.О., викладач
|
Дата
|
Пара
|
Зміст
|
К-сть годин
|
Викладач
|
|||
л
|
с
|
пр
|
|||||
Понеділок
|
31.10
|
1
|
Менеджмент виховання:
педагогічний аналіз, планування і контроль як функції управління процесом
виховання
|
|
2
|
|
Сіваченко
І.Г., викладач
|
2
|
Охорона праці та
безпека життєдіяльності в навчальних закладах
|
2
|
|
|
Астахова М.С., ст.
викладач
|
||
3
|
Контрольна робота з ІКТ
|
|
|
2
2
|
Папернова Т.В., ст. викладач,
Костіна В.В., викладач
|
||
4
|
Учнівське
самоврядування: теорія та практика. Волонтерський рух
|
2
|
|
|
Вороніна Г.Л., викладач
|
||
Вівторок
|
01.11
|
1
|
Забезпечення системи
роботи учасників навчально-виховного
процесу з формування культури безпеки життєдіяльності учнів
|
|
|
2
|
Астахова М.С., ст.
викладач
|
2
|
Фахова контрольна робота
|
|
|
2
|
Астахова М.С., ст.
викладач
|
||
3
|
Методична робота
заступника директора з ВР щодо професійно-особистісного розвитку
педагога-вихователя
|
|
|
2
|
Вороніна Г.Л., викладач
|
||
4
|
Краєзнавчий компонент у
системі роботи закладу освіти
|
2
|
|
|
Грінченко О.І., ст. викладач
|
||
Середа
|
02.11
Пушк.
|
1
|
Моделювання виховної
системи в ЗНЗ
|
|
|
2
|
Сіваченко І.Г.,
викладач
|
2
|
Духовно-моральне
виховання школярів: сутність, проблеми, орієнтири
|
2
|
|
|
Сіваченко
І.Г., викладач
|
||
3
|
Основи екологічного виховання
|
2
|
|
|
Зайцева О.А., ст. викладач
|
||
4
|
Основи філософії сучасної освіти: дитиноцентричний аспект
|
2
|
|
|
Покроєва Л.Д., професор, к.пед.н.
|
||
Четвер
|
03.11 Музей А.С. Макаренка
|
1
|
Педагогічна практика за темою: «Моделювання системи превентивного виховання в
загальноосвітньому навчальному закладі»
|
|
|
2
|
Астахова М.С., ст.
викладач
|
2
|
Педагогічна практика за темою: «Моделювання системи
превентивного виховання в загальноосвітньому навчальному закладі»
|
|
|
2
|
Астахова М.С., ст.
викладач
|
||
3
|
Педагогічна практика за
темою: «Моделювання системи превентивного виховання в загальноосвітньому
навчальному закладі»
|
|
|
2
2
|
Астахова М.С., ст.
викладач, Смирнова М.Є.,
зав. каф., к.пед н.
|
||
П’ятниця
|
04.11
|
1
|
Моніторинг ефективності
системи виховної роботи навчального закладу
|
|
|
2
|
Капустін І.В., викладач
|
2
|
Конференція з обміну
досвідом
|
|
|
2
|
Астахова М.С., ст.
викладач
|
||
Всього годин: 76
|
30
|
16
|
30
|
|
Куратор групи М.С. Астахова
Завідувач кафедри М.Є. Смирнова
Візи: Армейська Л.В.,
Нагорна
С.О.
Додаток до розкладу
занять
підвищення кваліфікації за напрямом
«Заступники директорів з виховної роботи» Термін
навчання: 26.09 – 04.11.2016 р.
Дистанційне навчання 03.10.– 28.10.2016 р.
№
з\п
|
Кількість
годин
|
Зміст
|
Викладач
|
1
|
2
|
Управління НВП на основі компетентнісного підходу. Структурна модель виховної системи
|
Смирнова М.Є.,
зав. каф., к.пед.н.
|
2
|
2
|
Моніторинг ефективності системи виховної роботи
навчального закладу
|
Капустін І.В., викладач
|
3
|
2
|
Вікові особливості дітей.
Проблеми в навчанні та вихованні
|
Калініна Т.С.,
ст.викладач,
к.псіхол.н.
|
4
|
2
|
Інклюзивна освіта: проблеми та перспективи
|
Сіліна Г.О.,
зав.каф., к.пед.н.
|
5
|
2
|
Культура українського мовлення сучасного керівника
|
Лузан Л.О., доцент,
к.пед.н.
|
6
|
2
|
Атестація педагогічних кадрів як фактор підвищення
рівня професійної компетентності педагога
|
Капустіна Н.О.,
викладач
|
7
|
2
|
Забезпечення системи роботи учасників навчально-виховного процесу з
формування культури безпеки життєдіяльності учнів
|
Астахова М.С.,
ст. викладач
|
8
|
2
|
Організаційно-педагогічний супровід реалізації
системи роботи з обдарованими дітьми
|
Замазій Ю.М., викладач
|
9
|
2
|
Презентаційна діяльність навчального закладу
|
Ставицький С.Б.,
викладач
|
Курси підвищення кваліфікації на І півріччя 2015-2016 н.р.
Курси підвищення кваліфікації на ІІ півріччя 2015-2016 н.р.
З 14 жовтня по 20 листопада 2015 року пройшли курси підвищення
кваліфікації заступників директорів з навчально-виховної роботи (стаж роботи до
5-ти років).
Куратор групи:
Китиченко С.О., викладач кафедри соціально-гуманітарної освіти.
Староста групи:
Павлій С.І., заступник директора з НВР Старомерчинської ЗОШ І-ІІІ ступенів
Валківського району.
Загальна кількість
слухачів у групі № 180: 22 особи.
Навчально-тематичний
план роботи курсів підвищення кваліфікації заступників директорів з
навчально-виховної роботи складався з 216 годин (з них: очне навчання –
72 години, заочне навчання – 114 годин, дистанційне навчання – 18
годин, тематичний спецкурс «Аналіз та інтерпретація результатів моніторингових досліджень» – 12 годин).
Педагогічна практика
проходила на базі приватного НВК «Вересень» (директор Павловська-Кравчук
Вікторія Анатоліївна) за темою «Розробка сучасної моделі науково-методичної
роботи в загальноосвітньому навчальному закладі» і була проведена на високому
організаційно-методичному рівні.
У кінці курсів було
проведено контрольні роботи: фахову та з ІКТ, які усі слухачі виконали на
високому та достатньому рівнях.
Під час вихідного
анкетування заступники директорів оцінили роботу курсів і запропонували свої
побажання. Найбільш корисними виявились такі питання: педагогічна практика,
ІКТ-грамотність, методи управління, розвиток громадянської компетентності, обмін
досвідом.
На
майбутнє слухачі курсів порадили більше приділяти уваги організації роботи
благодійного фонду в умовах загальноосвітнього навчального закладу, розробці
алгоритму дій щодо складання різних управлінських документів.