Курси підвищення кваліфікації




ЗАТВЕРДЖУЮ
Проректор з навчальної роботи
_____________ Т.В. Дрожжина
                                     «___»  ______________2016 р.
                                                                                                                                                          03(15)-06

 

РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ

з підвищення кваліфікації за напрямом

«Директори ЗНЗ» (стаж до 5-ти років)


Термін навчання:  03.10  – 11.11.2016 р.
Місце проведення: м. Харків, вул. Світла, 41, вул. Пушкінська, 24

Дата

Пара

Зміст

ПІБ викладача, посада, наукове звання, науковий ступінь

л

с

пр

 

Понеділок
03.10
1
Настановне заняття. Вхідне діагностування


2
Астахова М.С.,
ст. викладач
2
Школа як відкрита система. Сучасні підходи до управління соціально-педагогічними системами

2

Смирнова М.Є.,
зав. каф., к.пед н.
3
Компетентнісно зорієнтовані освітні технології (компетентність, якість, моніторинг)

2

Смирнова М.Є.,
зав. каф., к.пед н.
4
Формування здоров’язбережувальної компетентності учнів та вчителів
2


Волкова І.В., ст. викладач
Вівторок
04.10
1

Основи дистанційного навчання

2

Хворостенко І.І., викладач
2
Створення виховної системи загальноосвітнього навчального закладу
2


Вороніна Г.Л.,
викладач
3
Інноваційне освітнє середовище як основа реалізації особистісно орієнтованої освіти.  Інноваційні педагогічні технології
2


Михайленко Г.В., викладач
4
Документообіг в умовах загальноосвітнього навчального закладу.  Ділові папери директора школи


2
Михайленко Г.В., викладач
Середа
05.10
Пушк.
1
Освітній моніторинг – комплексний підхід до визначення ефективності діяльності навчального закладу


2
Капустін І.В., викладач
2
Використання тестових технологій у ЗНЗ. Підготовка до зовнішнього незалежного оцінювання
2


Капустін І.В., викладач
3
Основи фінансово-економічної діяльності керівника навчального закладу
2


Пєнцова Н.В., викладач
4
Основи філософії сучасної освіти: дитиноцентричний аспект
2


Покроєва Л.Д., професор, к.пед.н.
Четвер
06.10

1
Дидактичні вимоги до якісного уроку (вимоги, типи, мета, завдання, аналіз)
2


Назарко О.І., викладач,
к.соц.н.
2
Особливості використання програмного забезпечення загального призначення

2

Папернова Т.В.,
ст. викладач

3
Цифрові освітні ресурси. Використання мережевих технологій у навчанні  

2

Папернова Т.В.,
ст. викладач

4
Моделювання розвитку навчального закладу. Стратегічний та інноваційний менеджмент
2


Смирнова М.Є.,
зав. каф., к.пед н.
  П’ятниця
07.10
1
Роль психологічної служби в організації навчально-виховного процесу в навчальному закладі

2

Гніда Т.Б., викладач, к.пед.н.
2
Стратегічне планування. Створення програми розвитку. Ресурсне забезпечення програми розвитку. Ризик-менеджмент
2


Смирнова М.Є.,
зав.каф., к.пед н.






Дата

Пара

Зміст

ПІБ викладача, посада, наукове звання, науковий ступінь

л

с

пр

 

Понеділок
07.11

1
Охорона праці та безпека життєдіяльності в навчальних закладах
2


Астахова М.С.,
ст. викладач
2
Контрольна робота з ІКТ


2

2
Папернова Т.В.,
ст. викладач,
Костіна В.В., викладач
3
Функції організації і мотивації в управлінні загальноосвітнім навчальним закладом

2

Смирнова М.Є.,
зав. каф., к.пед н.
4
Сучасне нормативно-правове забезпечення освіти
2


Смирнова М.Є.,
зав.каф., к.пед н.
Вівторок
08.11


1
Створення системи контрольно-аналітичної діяльності в умовах  ЗНЗ (дотримання державних стандартів, навчальних планів і програм)
2


Михайленко Г.В., викладач
2
Фахова контрольна робота


2
Астахова М.С.,
ст. викладач
3
Культура українського мовлення сучасного керівника


2
Ганіна Н.В., ст. викладач
4
Вплив релігійних конфесій на формування світогляду школярів

2

Панков Г.Д., викладач, докт.філос.н.
Середа
09.11

1
Вікові особливості дітей.
Проблеми в навчанні та вихованні
2


Гніда Т.Б., викладач, к.пед.н.
2
Інклюзивна освіта: проблеми та перспективи

2

Гніда Т.Б., викладач, к.пед.н.
3
Створення системи професійного розвитку педагогів у системі неперервної освіти на засадах диференціації

2

Армейська Л.В.,
доцент, к.пед.н.
4
Формування економічної компетентності педагогів і учнів
2


Китиченко С.О., викладач
Четвер

10.11

1
Національно-патріотичне виховання. Військово-патріотична гра «Сокіл» («Джура»): організація та проведення
2


Армейський О.С., викладач

2
Управлінська навчальна практика «Створення моделі інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу»


2
Смирнова М.Є.,
зав.каф., к.пед н.
3
Управлінська навчальна практика «Створення моделі інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу»


2
Смирнова М.Є.,
зав.каф., к.пед н.
4
Управлінська навчальна практика «Створення моделі інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу»


2

2
Смирнова М.Є.,
зав.каф., к.пед н.,
Астахова М.С.,
ст. викладач
П’ятниця


11.11



1
Розвиток громадянської компетентності учасників навчально-виховного процесу

2

Дух Л.І., ст. викладач
2
Конференція з обміну досвідом

2



Астахова М.С.,
ст. викладач

Всього:  76

30

24

22


Куратор групи                                                                                                        М.С. Астахова
      
Завідувач кафедри                                                                                                 М.Є. Смирнова



Візи:  Армейська Л.В.,                             
   Нагорна С.О.                             
Додаток до розкладу занять
підвищення кваліфікації за напрямом
«Директори ЗНЗ» (стаж до 5-ти років)
Термін навчання:  03.10  – 11.11.2016 р.


Дистанційне навчання 10.10.– 04.11.2016 р.
з\п
Кількість
годин


Зміст


Викладач
1
2
Стратегічне планування. Створення програми розвитку. Ресурсне забезпечення програми розвитку. Ризик-менеджмент
Смирнова М.Є.,
зав.каф., к.пед н.
2
2
Створення системи контрольно-аналітичної діяльності в умовах  ЗНЗ
Смирнова М.Є.,
зав.каф., к.пед н.
3
2
Функції організації і мотивації в управлінні загальноосвітнім навчальним закладом
Смирнова М.Є.,
зав.каф., к.пед н.
4
2
Реалізація концепції компетентнісного підходу в управлінні ЗНЗ
Смирнова М.Є.,
зав.каф., к.пед н.
5
2
Концепція сучасного уроку.
Особистісно-орієнтований урок.  Планування і технологія проведення
Дух Л.І.
старший викладач
6
2
Дослідницька компетентність керівника. Організація та проведення експерименту в умовах ЗНЗ
Смирнова М.Є.,
зав.каф., к.пед н.
7
2
Атестація педагогічних кадрів як фактор підвищення рівня професійної компетентності педагога
Капустіна Н.О.,
викладач
8
2
Атестація та ліцензування навчальних закладів
Капустіна Н.О.,
викладач
9
2
Інклюзивна освіта: проблеми та перспективи

Калініна Т.С.,
ст. викладач, к.псих.н.











03(15)-09

ЗАТВЕРДЖУЮ
                  Проректор з навчальної роботи                                                                                                                                                                               ____________Т.В.Дрожжина                       
        «_____»___________2016 р.

РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ

підвищення кваліфікації за напрямом
«Заступники директорів з виховної роботи»
(стаж роботи до 5-ти років)

Термін навчання26.09 04.11.2016 р.
Місце проведення:  м. Харків, вул. Світла, 41, вул. Пушкінська, 24, музей А.С. Макаренка.


Дата

Пара

Зміст

ПІБ викладача, посада, наукове звання, науковий ступінь

л

с

пр

 

Понеділок
26.09
1
Настановне заняття. Вхідне діагностування


2
Астахова М.С.,
ст. викладач
2
Основи дистанційного навчання

2

Хворостенко І.І., викладач
3
Виховний простір загальноосвітнього навчального закладу як фактор розвитку та соціалізації школяра
2


Вороніна Г.Л., викладач
4
Розвиток громадянської компетентності учасників НВП
2


Дух Л.І., ст. викладач
Вівторок
27.09


1

Особливості використання програмного забезпечення загального призначення

2

Папернова Т.В.,
ст. викладач
2
Цифрові освітні ресурси. Використання мережевих технологій у навчанні та вихованні  


2
Папернова Т.В.,
ст. викладач
3
Виховна система загальноосвітнього навчального закладу як об’єкт управління
2


Вороніна Г.Л., викладач
4
Сучасне нормативно-правове забезпечення освіти
2


Губіна С.Л., ст. викладач
Середа
28.09



1
Психологічні основи здійснення  управлінської діяльності заступника директора з виховної роботи. Співпраця з психологом
2


Гніда Т.Б,
викладач, к.пед. н.
2
Вікові особливості дітей.
Проблеми в навчанні та вихованні

2

Гніда Т.Б,
викладач, к.пед. н.
3
Школа як відкрита система. Сучасні підходи до управління соціально-педагогічними системами

2

Смирнова М.Є.,
зав. каф., к.пед н.
4
Формування здоров’язбережувальної компетентності учнів та вчителів
2


Волкова І.В., викладач
Четвер
29.09

1
Інклюзивна освіта: проблеми та перспективи

2

Гніда Т.Б,
викладач, к.пед. н.
2
Профілактика девіантної поведінки та правопорушень серед учнівської молоді


2
Гніда Т.Б,
викладач, к.пед. н.,

3
Компетентнісно зорієнтовані освітні технології (компетентність, якість, моніторинг)

2

Смирнова М.Є.,
зав. каф., к.пед н.
4
Характеристика інноваційних виховних систем
2


Вороніна Г.Л., викладач
  П’ятниця
30.09

1
Національно-патріотичне виховання. Військово-патріотична гра «Сокіл» («Джура»): організація та проведення
2


Армейський О.С., викладач
2
Формування економічної компетентності педагогів і учнів
2


Китиченко С.О., викладач
3
Організація літнього оздоровлення в умовах ЗНЗ: мовні табори, фінансова грамотність

2

Китиченко С.О., викладач



Дата
Пара
Зміст
К-сть годин
Викладач
л
с
пр
Понеділок
31.10

1
Менеджмент виховання: педагогічний аналіз, планування і контроль як функції управління процесом виховання

2

Сіваченко І.Г., викладач
2
Охорона праці та безпека життєдіяльності в навчальних закладах
2


Астахова М.С., ст. викладач
3
Контрольна робота з ІКТ


2
2
Папернова Т.В., ст. викладач,
Костіна В.В., викладач
4
Учнівське самоврядування: теорія та практика. Волонтерський рух
2


Вороніна Г.Л., викладач
Вівторок
01.11

1
Забезпечення системи роботи  учасників навчально-виховного процесу з формування культури безпеки життєдіяльності учнів


2
Астахова М.С., ст. викладач
2
Фахова контрольна робота


2
Астахова М.С., ст. викладач
3
Методична робота заступника директора з ВР щодо професійно-особистісного розвитку педагога-вихователя


2
Вороніна Г.Л., викладач
4
Краєзнавчий компонент у системі роботи закладу освіти
2


Грінченко О.І., ст. викладач
Середа
02.11
Пушк.
1
Моделювання виховної системи в ЗНЗ


2
Сіваченко І.Г., викладач
2
Духовно-моральне виховання школярів: сутність, проблеми, орієнтири
2


Сіваченко І.Г., викладач
3
Основи екологічного виховання
2


Зайцева О.А., ст. викладач
4
Основи філософії сучасної освіти: дитиноцентричний аспект
2


Покроєва Л.Д., професор, к.пед.н.
Четвер
03.11 Музей А.С. Макаренка

1
Педагогічна практика за темою: «Моделювання системи превентивного виховання в загальноосвітньому навчальному закладі»


2

Астахова М.С., ст. викладач

2
Педагогічна   практика за темою: «Моделювання системи превентивного виховання в загальноосвітньому навчальному закладі»


2

Астахова М.С., ст. викладач
3
Педагогічна практика за темою: «Моделювання системи превентивного виховання в загальноосвітньому навчальному закладі»


2
2
Астахова М.С., ст. викладач,  Смирнова М.Є.,
зав. каф., к.пед н.
П’ятниця
04.11
1
Моніторинг ефективності системи виховної роботи навчального закладу


2
Капустін І.В., викладач
2
Конференція з обміну досвідом


2
Астахова М.С., ст. викладач
                                                                                                                                  Всього годин:   76
30
16
30





Куратор групи                                                                                 М.С. Астахова
      
Завідувач кафедри                                                                         М.Є. Смирнова



Візи:  Армейська Л.В.,                            
   Нагорна С.О.                             



Додаток до розкладу занять
підвищення кваліфікації за напрямом
«Заступники директорів з виховної роботи» Термін навчання:   26.09 04.11.2016 р.




Дистанційне навчання 03.10.– 28.10.2016 р.
з\п
Кількість
годин


Зміст


Викладач
1
2
Управління НВП на основі компетентнісного підходу.  Структурна модель виховної системи
Смирнова М.Є.,  
зав. каф., к.пед.н.
2
2
Моніторинг ефективності системи виховної роботи навчального закладу
Капустін І.В., викладач
3
2
Вікові особливості дітей.
Проблеми в навчанні та вихованні
Калініна Т.С.,
ст.викладач, к.псіхол.н.
4
2
Інклюзивна освіта: проблеми та перспективи
Сіліна Г.О.,
зав.каф., к.пед.н.
5
2
Культура українського мовлення сучасного керівника
Лузан Л.О., доцент,
к.пед.н.
6
2
Атестація педагогічних кадрів як фактор підвищення рівня професійної компетентності педагога
Капустіна Н.О., викладач
7
2
Забезпечення системи роботи  учасників навчально-виховного процесу з формування культури безпеки життєдіяльності учнів
Астахова М.С.,
ст. викладач
8
2
Організаційно-педагогічний супровід реалізації системи  роботи з обдарованими дітьми
Замазій Ю.М., викладач
9
2
Презентаційна діяльність навчального закладу
Ставицький С.Б., викладач



















Курси підвищення кваліфікації на І півріччя 2015-2016 н.р.



Курси підвищення кваліфікації на ІІ півріччя 2015-2016 н.р.










З 14 жовтня по 20 листопада 2015 року пройшли курси підвищення кваліфікації заступників директорів з навчально-виховної роботи (стаж роботи до 5-ти років).
Куратор групи: Китиченко С.О., викладач кафедри соціально-гуманітарної освіти.
Староста групи: Павлій С.І., заступник директора з НВР Старомерчинської ЗОШ І-ІІІ ступенів Валківського району.
Загальна кількість слухачів у групі № 180: 22 особи.
Навчально-тематичний план роботи курсів підвищення кваліфікації заступників директорів з навчально-виховної роботи складався з 216 годин (з них: очне навчання – 72 години, заочне навчання – 114 годин, дистанційне навчання – 18 годин, тематичний спецкурс «Аналіз та інтерпретація результатів моніторингових досліджень» – 12 годин).
Педагогічна практика проходила на базі приватного НВК «Вересень» (директор Павловська-Кравчук Вікторія Анатоліївна) за темою «Розробка сучасної моделі науково-методичної роботи в загальноосвітньому навчальному закладі» і була проведена на високому організаційно-методичному рівні.
У кінці курсів було проведено контрольні роботи: фахову та з ІКТ, які усі слухачі виконали на високому та достатньому рівнях.
Під час вихідного анкетування заступники директорів оцінили роботу курсів і запропонували свої побажання. Найбільш корисними виявились такі питання: педагогічна практика, ІКТ-грамотність, методи управління, розвиток громадянської компетентності, обмін досвідом.
На майбутнє слухачі курсів порадили більше приділяти уваги організації роботи благодійного фонду в умовах загальноосвітнього навчального закладу, розробці алгоритму дій щодо складання різних управлінських документів.